Betreuung der Studierenden stark gewichtet
Die Informatikdienste freuen sich über das Gesamtresultat der ETH Zürich im QS World Universities Ranking 2011. Read more
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Die Informatikdienste freuen sich über das Gesamtresultat der ETH Zürich im QS World Universities Ranking 2011. Read more
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ITS is pleased with the overall score achieved by ETH Zurich in the 2011 QS World Universities Ranking. Read more
The ITS-Helpdesk is currently facing major changes as it evolves from reactive support assistance to a proactive, highly productive and efficient service desk. Read more
Der Helpdesk der Informatikdienste erweitert auf 1.10.2011 das Service-Angebot und wird zum Service Desk nach ITIL. Read more
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As of Oct.1, 2010, the ITS-Helpdesk will expand its services and be converted into Service Desk based on ITIL. Read more
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Die neuen Versionen von LKW (Backoffice-Applikation Leistungskontrollwesen), LISETHpro (Backoffice-Applikation Studierendenadministration) und myStudies wurden am 25. August 2011 eingeführt. Read more
The new LKW versions (back-office application, performance monitoring system), LISETHpro (back-office application, student administration) and myStudies are in effect since August 25 2011. Read more
Von März bis August 2011 neu auf IDES: Read more
New in IDES March – August 2011: Read more